چطوری به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدیم؟

چطوری به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدیم؟ راه‌های ارتباطی با اینستاگرام چیه؟ اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی، راه‌‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار داده است تا بتوانند با اپراتورهای آن در تماس باشند. در این مقاله قصد داریم تمام روش‌هایی که می توان با کمک آنها، به پشتیبانی این اپلیکیشن دسترسی پیدا کرد را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

راه های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

برای برقراری ارتباط ، راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. در این قسمت هر کدام از این راه های ارتباطی را به شما معرفی می کنیم و نحوه گزارش مشکل اینستاگرام به پشتیبانی را آموزش خواهیم داد.

نکته مهم: قبل از این که با روش ارسال درخواست به پشتیبانی اینستاگرام آشنا شوید، به این نکته توجه کنید که پشتیبانی اینستاگرام به زبان فارسی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است تا پیام خود را به زبان انگلیسی تایپ و ارسال نمایید. همچنین باید با اصول نوشتن درخواست برای اینستاگرام آشنا باشید تا احتمال پاسخگویی از طرف اینستاگرام افزایش پیدا کند.

برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق شماره تلفن

یکی از راه های برقراری با پشتیبانی اینستاگرام، از طریق شماره تلفن می‌باشد. عمده‌ی کاربران زمانی که نیاز به برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام دارند، به دنبال شماره تلفن پشتیبانی اینستاگرام می‌گردند. غافل از اینکه مدت هاست این شماره پاسخگوی کاربران نمی‌باشد. علت عمده‌ی این موضوع نیز حجم بسیار تماس‌هایی است که از سرتاسر دنیا روانه‌ی شماره تلفن پشتیبانی اینستا می‌شود.

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام با کمک سایت پشتیبانی

هم ترین قسمت برای پیگیری مشکل خود در اینستاگرام اقدام از طریق پشتیبانی مرکز اینستاگرام میباشد. برای ورود به این قسمت بر روی پشتیبانی سایت اینستاگرام لمس کنید. تا ابتدا وارد این قسمت از سایت اینستاگرام شده و سپس به مانند توضیحات زیر اقدام کنید.

بعد از ورود به این صفحه گزینه Privacy and Safety Center را انتخاب کرده و سپس در گزینه های نمایش داده شده گزینه Report Something را کلیک کنید تا وارد قسمت مشکلات اینستاگرام شده باشید. در ادامه ما همه این موارد در این قسمت را برای شما توضیح میدهیم.

  • Hacked Accounts: اگر پیج شما هک شده است این گزینه را کلیک کنید.
  • Impersonation Accounts:  مشاهده پیج هایی که استفاده جعلی از هویت افراد دیگر میکنند.
  • Underage Children: اگر صاحب پیج فرد زیر 13 ساله مشاهده کردید.
  • Hate Accounts: مشاهده پست هایی که افکار نژاد پرستانه و نفرت انگیز تبلیغ میکند.
  • Intellectual Property: زیر پا گذاشتن حریم معنوی و رعایت نکردن حق کپی رایت…
  • Exposed Private Information: انتخاب در زمانی که پیجی در حال انتشار اطلاعات فردی دیگر میباشد.
  • Self-Injury: پست هایی که در آن فرد یا افرادی به خود آسیب میزنند.
  • Abuse and Spam: انتخاب در زمانی که میخواهید پست و فعالیت های اسپمی و اذیت کننده را گزارش دهید.
  • Exploitation: مشاهده اکانتی که در اینستاگرام در مورد قاچاق انسان پست منتشر میکند.
  • Other Types of Reports: در صورتی انتخاب کنید که موارد بالا شامل مشکل شما نمیشوند.

برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل

دومین راهی که می توان از طریق آن برای حل مشکلات اینستاگرام اقدام کرد، ایمیل است. نشانی ایمیل اینستاگرام Support@instagram.com است. اما سوال اصلی این است که آیا کاربران، پاسخ ایمیل های ارسال شده را دریافت می‌ کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که اینستاگرام در پاسخ به ایمیل کاربران خود دو استراتژی متفاوت اجرا می‌ کند؛ در صورتی که شما یک کاربر عادی باشید به احتمال خیلی زیاد ایمیل شما نادیده گرفته می‌ شود، اما چنانچه به عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید یا پیج شما دارای فالوور و نرخ تعامل بالایی باشد، معمولا به ایمیل شما پاسخ داده می ‌شود.

ارتباط با پشتیبانی اینستا از طریق اپلیکیشن

مراحل ارسال گزارش مشکل به پشتیبانی اینستا از طریق اپلیکیشن:

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به بخش پروفایل خود مراجعه کنید.
  • آیکون سه خط را در بالای صفحه لمس کنید.
  • گزینه ی Settings را انتخاب کنید.
  • از بین گزینه های موجود گزینه ی Help را انتخاب نمایید.
  • گزینه ی Report a Problem را انتخاب نمایید.
  • در صفحه ی کوچکی که برایتان نمایش داده می‌شود، گزینه ی Report a Problem را انتخاب کنید.
  • سپس مشکل خود را تایپ کنید و در صورت داشتن عکس و یا اسکرین شات از مسئله ی پیش آمده، آن را ضمیمه ی پیام خود کنید.
  • سپس گزینه ی Submit را لمس کنید تا گزارش مشکل به پشتیبانی اینستا ارسال شود.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

در این قسمت روش ارتباط با وب سایت پشتیبانی اینستا با استفاده از نسخه آنلاین را توضیح خواهیم داد. برای ارسال تیکت پشتیبانی در اینستاگرام راه های کارهای زیر را انجام دهید.

اگر شماره تماس و ایمیل اینستاگرام جوابگوی مشکلات کاربران عادی نیست، بهترین روش Help.instagarm.com  است. اساسا اینستاگرام برای کاربران عادی این وب سایت خدمات پشتیبانی ارائه می دهد.

  • نخست به آدرس instagarm.com بروید.
  • نماد مداد را در پایین صفحه انتخاب کنید، انجام مراحل دیگر و تغییر زبان آسان است.
  • سپس در Available languages ​​گزینه فارسی را انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید به راحتی گزینه های مربوط به سوال خود را از گزینه های موجود در صفحه اصلی وب سایت پیدا کنید.

ارتباط با اینستاگرام از طریق Facebook یا Twitter

شما می توانید روش دیگری را نیز امتحان کنید و آن هم ارسال پیام به صفحه Facebook یا Twitter اینستاگرام می ‌باشد. جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام از راه فیسبوک کافیست به آدرس facebook.com/InstagramEnglish مراجعه کنید و روی گزینه‌ Message کلیک کرده و سپس پیام خود را تایپ کنید. برای ارسال پیام به توییتر اینستاگرام نیز باید وارد اکانت توییتر خود شده و سپس به بخش Direct message مراجعه کنید، بعد instagram@ را جستجو کرده و در انتها پیام خود را بنویسید.

چه مشکلاتی را می‌توان به اینستاگرام گزارش داد؟

ما در این بخش لیستی از مسائل رایج اینستاگرامی را که کاربران می‌توانند نسبت به حل آن، درخواست پشتیبانی دهند را قرار داده‌ایم:

  • Hacked Accounts
  • Impersonation Accounts
  • Underage Children
  • Hate Accounts
  • Exposed Private Information
  • Abuse and Spam
  • Self-injury
  • Others

کلام آخر

پشتیبانی اینستاگرام روزانه با حجم انبوهی از گزارشات مواجه است، بنابراین امکان تاخیر در پاسخگویی وجود دارد و این موضوع کاملا طبیعی است. در این مقاله سعی کردیم تمام مسیرهای ارتباطی با اپراتورهای اینستاگرام را توضیح دهیم تا بتوانید باگ‎های ایجاد شده را به راحتی گزارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا