پرفروش ترین پیج های اینستاگرام در ایران در سال 1403

پرفروش ترین پیج های اینستاگرام در ایران متعلق به چه کسانی است؟ اگر قصد دارید وارد دنبای اینفلوئنسرها شوید و پیج اینستاگرام خود را رشد دهید، لازم است پرفروش ترین پیج های اینستاگرام در ایران را بشناسید؛ زیرا این موضوع به شما کمک می کند تا به راه حل‌های مناسبی برای موفقیت پیجتان دست پیدا کنید. در این مقاله از سرچینجا قصد دارید پیج های پرفروش در اینستاگرام را معرفی کنیم و مسیر رشد آنها را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌‌های پیج‌های اینستاگرام موفق چیست؟

در دنیای پویای رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام به‌عنوان یک پلت‌فرم قدرت‌مند برای تولیدکنندگان محتوا و صاحبان کسب‌وکارها ظاهر شده است. پرفروش ترین پیج های اینستاگرام ویژگی‌های مشترکی دارند که به محبوبیت و درآمدزایی آن‌ها کمک می‌کند. برای درک بهتر موضوع به مقاله بهترین ویژگی‌ های یک پیج خوب در اینستاگرام مراجعه کنید. با شناخت این ویژگی‌ها، داشتن یک پیج خوب را برای خود رقم می‌زنید. در این بخش بیایید به این ویژگی‌های کلیدی نگاهی بیندازیم.

محتوای منحصر به‌فرد و جذاب راز پرفروش ترین پیج های اینستاگرام

صفحات موفق اینستاگرام با ارائه محتوایی که هم بی‌نظیر و هم جذاب هستند، شناخته می‌شوند. چه تصاویری خیره‌کننده، داستان‌های مرتبط یا ویدیوهای آموزنده باشد، محتوا باید برای مخاطب هدف طنین‌انداز شود. خلاقیت، اصالت و یک سبک ثابت، نقش اساسی در جلب توجه دنبال‌‌کنندگان دارد.

تصاویر با کیفیت بالا راز پرفروش ترین پیج های اینستاگرام

اینستاگرام ذاتاً بصری است، بنابراین تصاویر باکیفیت و استثنایی اهمیت زیادی دارند. صفحات موفق روی عکاسی حرفه‌ای، گرافیک‌های چشم‌نواز و چیدمان‌های زیبایی‌شناسی سرمایه‌گذاری می‌کنند. چه منظره یک تصویر تأثیرگذار در سفر باشد و چه غذاهای خوش‌طعم یک وبلاگ نویس مواد غذایی، تصاویر باکیفیت تأثیر ماندگاری بر جای می‌گذارند.

استفاده استراتژیک از هشتگ‌ها و ترندها

هشتگ‌ها چیزی فراتر از عناصر تزئینی هستند. آن‌ها به‌عنوان ابزار کشف‌پذیری عمل می‌کنند. صفحات برتر اینستاگرام به‌صورت استراتژیک از هشتگ‌های مرتبط برای افزایش دید استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این، پیج‌های پرفروش با روندهای فعلی به‌روز می‌مانند و در چالش‌ها شرکت می‌کنند. این پیج‌ها از الگوریتم اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر استفاده می‌کنند. اگر یک دراپ‌ شیپر هستید و به بیزینس آنلاین مشغولید، استفاده از این هشتگ‌ها موجب می‌شود که کسب‌وکار شما جزو پرفروش ترین پیج های اینستاگرام شود.

تعامل با پرفروش ترین پیج های اینستاگرام

یک فرد فعال در حوزه دراپ‌ شیپینگ به این موضوع آگاهی دارد که پرفروش ترین پیج های اینستاگرام به‌طور فعال با فالوورهای خود تعامل و ارتباط دارند. آن‌ها به نظرات پاسخ می‌دهند، جلسات پرسش و پاسخ را میزبانی می‌کنند و استوری‌های نظرسنجی می‌گذارند. ایجاد یک جامعه از طرفداران، وفاداری آن‌ها را تقویت می‌کند و به محتوای تولید شده توسط آن‌ها اهمیت می‌دهد. همکاری با فالوورها و سایر تأثیرگذاران باعث افزایش تعامل در یک پیج اینستاگرام می‌شود.

پرفروش ترین پیج های اینستاگرام در ایران کدام است؟

تعداد پیج های فروشگاهی موفق در اینستاگرام زیاد هستند. حتی ممکن است اصلا معروف و برند هم نباشند اما فروش بسیار خوبی دارند. در این قسمت تعدادی از آنلاین شاپ های اینستاگرامی که هم محبوب هستند و هم درآمد خوبی دارند را به شما معرفی می کنم.

وب پوش (webpoosh)

یکی از بهترین و پرفروش ترین آنلاین شاپ های اینستاگرام وب پوش است. پیج اینستاگرام وب پوش در زمینه فروش پوشاک مردانه فعالیت می کند. تمام محصولات وب پوش با برند خودش عرضه می شود. در واقع خودشان تولید کننده هستند و تنوع محصولات شان هم بالاست.

شخصا از این فروشگاه اینستاگرامی بارها خرید کرده ام. حتی اولین بار از شعبه شهرک غرب شان خرید حضوری داشتم. کیفیت محصولات شان (به خصوص پوشاک) خیلی خوب است.

نقطه قوت وب پوش اولا تمرکز روی پیج اینستاگرام شان و دوما مدل خاص معرفی محصولات شان است. تبلیغات انبوه و دائمی به همراه داشتن محصولات متنوع و همینطور قیمت مقطوع، از مواردی است که باعث موفقیت این پیج اینستاگرامی شده است.

یکی از کارهایی که باعث معروفیت پیج اینستاگرام وب پوش شده است گذاشتن ست های باحال و مورد نیاز آقایان است. همراه با یک خط کپشن ساده و  جذاب! کلا ست گذاشتن از محصولات یکی از روش های احساسی کردن مشتری برای خرید است.

ویزلند (vizland)

ویزلند هم یکی از بهترین پیج های فروش در اینستاگرام است. ویزلند در زمینه محصولات چرمی فعالیت می کند. کیف، کفش، پوتین و … از محصولاتی دست ساز خودشان است که کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

پیج اینستاگرام ویزلند را که باز کنید بیشتر عکس محصولات را همراه با اینفلوئنسرها می بینید. یعنی ویزلند به شدت روی تبلیغات اینفلونسری حساب باز کرده است و تنها دلیلی که خیلی سریع معروف شده است همین موضوع بوده.

این کار در افزایش فروش ویزلند به شدت تاثیر داشته است. چون افراد معروف مثل بازیگرها تاثیر گذاری بالایی در جامعه دارند و این باعث می شود دنباله رو آنها به حرف شان گوش بدهند و خواهان استفاده از محصولات تبلیغ شده توسط آن ها شوند.

تصاویر با کیفیت از محصولات در حال استفاده، کیفیت خوب و تنوع محصولات از ویژگی های پیج اینستاگرام ویزلند است.

ست من (set.men)

یکی دیگر از بهترین پیج های فروش در اینستاگرام ست من است که تخصصی روی فروش پوشاک مردانه فعالیت می کند. ست من علاوه بر پیج اینستاگرام وب سایت هم دارد که از طریق وب سایت ست من می توانید سفارش های خود را ثبت کنید.

ست من هم از استراتژی گذاشتن ست های جذاب و شیک در تولید محتوایش استفاده می کند و به خوبی احساسات مخاطب را درگیر می کند. ست کردن لباس ‌ها و محصولات دیگر مانند کفش و اکسسوری در رنگ بندی های متنوع باعث شده تا مشتریان بیشتر به خرید همه آن ها با هم ترغیب شوند. علاوه بر این جلوه زیبایی به پست های داخل پیج هم می دهد.

آدرس فروشگاه ست من تهران، شهرک غرب، بلوار درختی، مجتمع مادر است که شخصا تجربه حضوری از این فروشگاه را داشته ام. کیفیت محصولات و قیمت مناسب آن ها تجربه ای بود که برای من لذت بخش بود.

هم اکنون پیج اینستاگرام ست من 755 هزار فالوور دارد که روی برندسازی از طریق تبلیغات به خصوص تبلیغات اینفلوئنسری خیلی سرمایه گذاری کرده است. هر از گاهی که توی تخفیف است، از بلاگرها برای تبلیغات استفاده می کند که این استراتژی برای فروش بیشتر است.

ریموژ بگ (rimojbag)

یکی دیگر از بهترین پیج های فروش در اینستاگرام ریموژ بگ است که فعالیت خود را از سال 98 آغاز کرده است. این پیج فروشگاهی تخصصی در زمینه فروش کیف زنانه فعالیت می کند. نقطه قوت ریموژ بگ دقیقا همین است که تخصصی روی فروش یک نوع محصول کار می کند. البته تنوع در محصولاتش بسیار بالاست.

شعار ریموژ بگ همانطور که بیو پیج می بینید “با افتخار تا ۴۸ ساعت ضمانت بازگشت کالا در ریموژبگ” است. این تضمین باعث شده تا مشتریان زیادی با خیال راحت محصول مورد نظرشان را خریداری کنند و قطعا باعث افزایش چند برابری ریموژ بگ هم شده است.

از نقاط قوت این پیج اینستاگرامی پرفروش می توان به گرافیک زیبا، استفاده از مدل برای نمایش محصولات در حال استفاده، کیفیت خوب اجناس، پشتیبانی و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت اشاره کرد.

ریموژ بگ با اینکه جزء یکی از جدیدترین فروشگاه های اینستاگرامی در حوزه فروش کیف است اما در همین مدت کوتاه توانسته حدود 200 کا فالوور جذب کند. البته ناگفته نماند خیلی از این فالوورها از طریق تبلیغات جذب شده اند. این مورد برای تمام پیج های پرفروش و معروف در اینستاگرام صادق است.

خانومی شاپ (khanoumi_shop)

خانومی یکی از بهترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است. این فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها فعالیت می کند.

خانومی برند معروف و معتبری است که قبل از شروع فعالیتش در اینستاگرام وب سایت بسیار پربازدیدی داشت. در واقع ابتدا روی وب سایت برندسازی را آغاز کردند و الان هم پیج اینستاگرام فوق العاده قوی با حدود 900 کا فالوور دارد.

محصولاتی که خانومی ارائه می کند از برندهای داخلی و خارجی است و حق انتخاب را برای مشتریان گذاشته است. حتی محصولات اورجینال از برندهای معتبر دنیا نیز در فروشگاه اینستاگرامی خانومی قابل سفارش است.

گرافیک قابل قبول، معرفی درست محصولات، تنوع در محصولات، پشتیبانی خوب، قیمت های مناسب از ویژگی های فروشگاه اینترنتی خانومی است.

همانطور که می دانید تاریخ انقضاء در محصولات آرایشی به خصوص مراقبتی بسیار اهمیت دارد. شاید وجه تمایز خانومی این باشد که روی اصالت و کیفیت محصولات به خصوص برندهای خارجی خیلی حساس است و همین باعث شده تا مشتریان وفادار زیادی داشته باشد.

وجه تمایز دیگر خانومی نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی که در زمینه محصولات آرایشی فعالیت می کنند این است که کمپین های جذاب در قالب مسابقات هفتگی و ماهانه زیاد برگزار می کند. و همین باعث شده تا کمک زیادی به افزایش فالوور هدفمند و فروش بیشتر برای پیج اینستاگرام خانومی به همراه داشته باشد.

تو اینستاگرام چه محصولی بفروشیم تا سود کنیم؟

اگر یک دراپ‌ شیپر تازه‌کار هستید، باید این را بدانید که پرفروش ترین پیج های اینستاگرام، با رعایت ترفندهای فروش، به اینستاگرام نزدیک می‌شوند و محصولات خود را با دقت و کیفیت معرفی می‌کنند. در ادامه با محصولات این پیج‌ها آشنا می‌شوید.

پوشاک

فروش لباس و پوشاک در اینستاگرام به‌عنوان یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد آنلاین محسوب می‌شود. سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و کارآفرینان به‌دنبال فروش محصولات مختلف، به‌ویژه لباس و پوشاک، در این پلت‌فرم هستند، زیرا اغلب پرفروش ترین پیج های اینستاگرام متعلق به این حوزه است. اگر شما نیز قصد دارید کسب‌وکار فروش لباس را راه‌اندازی کنید، این نکات را در نظر بگیرید.

مجسمه‌ها و تندیس‌ها

مجسمه‌ها و تندیس‌ها با طرح‌های مختلف، از جمله انسان‌ها، حیوانات، گل‌ها و شکل‌های طبیعی، به‌عنوان لوازم دکوری فانتزی در پیج‌های اینستاگرام عرضه می‌شود.

دکوری‌های نوستالژیک

انواع تلفن‌های طرح قدیم، گرامافون و رادیوهای طرح قدیمی نیز به‌عنوان لوازم دکوری فانتزی مورد استفاده کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند. شما در جایگاه یک دراپ‌ شیپر، می‌توانید روی این محصولات مانور دهید.

به‌طور کلی، لوازم دکوری فانتزی باعث زیبایی و جذابیت فضاهای داخلی منازل می‌شوند و انتخاب مناسب آن‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در ایجاد احساس آرامش و راحتی داشته‌باشد. کاربران می‌توانند به پرفروش ترین پیج های اینستاگرام مراجعه کنند و از بین محصولات متنوع موجود در آن‌ها، لوازم دکوری مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

جواهرات و اکسسوری

زیورآلات دست‌ساز و جواهرات به‌دلیل اندازه کوچک، کارایی بالا و حمل آسان یکی از پرکاربردترین لوازم موجود در لیست دراپ‌ شیپرها و فروشندگان آنلاین هستند. اما زیورآلات دست‌ساز به لطف قابلیت سفارشی داشتن، این روزها بیش از هر محصول دیگری محبوبیت دارند و در صدر لیست هدایا قرار می‌گیرند.

یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش لوازم جانبی پوشیدنی در اینستاگرام، پیرسینگ است. این دسته از اکسسوری‌ها که به زیورآلات بدن معروف هستند، شامل حلقه‌های بینی و ناف و گوشواره‌های کوچک و بزرگ می‌شود. طرفداران این محصولات، فروشگاه شما را به پرفروش ترین پیج های اینستاگرام تبدیل می‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین پیج های فروشگاهی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. پیج هایی که در این مطلب معرفی شد گلچینی از پیج های پر فروش و خوب اینستاگرامی در زمینه فروش محصولات فیزیکی بودند. سعی کردیم در هر زمینه ای یک پیج را مثال بزنیم، هرچند که تعداد پیج های اینستاگرامی پرفروش خیلی زیاد است و واقعا نمی توان همه‌ی آنها را معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا