چجوری مشکل sign in to network ایرانسل را سریع حل کنیم؟
چجوری مشکل sign in to network ایرانسل را سریع حل کنیم؟ هنگام استفاده از اینترنت ایرانسل ممکن است با خطاهای مختلفی از جمله sign in to network (مشکل ورود به شبکه) مواجه شوید. در این مقاله از سرچینجا چند روش برای رفع این ارور برای شما قرار دادهایم تا بتوانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.
چجوری مشکل sign in to network ایرانسل را سریع حل کنیم؟
یکی از ارورهایی که در هنگام استفاده از اینترنت دیتا در گوشی اندروید ممکن است با آن مواجه شوید، خطای Sign in To Network 📶 است.
در این مطلب از سرچینجا به آموزش روشهای مختلف برای حل مشکل Sign in To Network ایرانسل خواهیم پرداخت.
حل مشکل ورود به شبکه ایرانسل با راه اندازی مجدد
اولین روش راه اندازی مجدد گوشی است. سپس داده های اینترنت خود را دوباره روشن کنید. بسیاری از مشکلات را می توان با این روش ساده حل کرد.
توجه: قبل از انجام هر کاری، کنار علامت سیگنال داده را بررسی کنید و ببینید که آیا در کنار آن 2G، 3G، 4G یا H نوشته شده است، وقتی این موارد وجود ندارد، یعنی اینترنت ندارید. این موضوع ممکن است مربوط به منطقه ای باشد که شما در آن هستید. مثلاً در کوه ها آنتن نیست و ممکن است اینترنت نباشد.
فعال کردن Data Roaming و غیرفعال کردن انتخاب خودکار شبکه
برای حل مشکل Sign in to network وارد تنظیمات شوید. سپس روی SIM Cards & Mobile Networks بزنید. سیم کارتی را که نت دارد، انتخاب کنید. حال روی Mobile Networks بزنید.
علامت Automatically select network را خاموش کنید. روی Next بزنید. حال سیم کارتی را که مشکل اتصال دارد، انتخاب کنید. حال دوباره به تنظیمات و بخش SIM Cards & Mobile Networks برگردید. روی Data Roaming بزنید و Always را انتخاب کنید.
حال پانل اعلان را باز کنید و روی Sign in to network problem بزنید. روی منوی سه نقطه ای بزنید و شبکه موردنظر را انتخاب کنید.
با فعال کردن رومینگ داده و غیرفعال کردن انتخاب خودکار شبکه، مشکل ورود به شبکه ایرانسل را برطرف کنید
تنظیمات را وارد کنید تا مشکل ورود به شبکه حل شود. سپس روی سیم کارت ها و شبکه های تلفن همراه ضربه بزنید. سیم کارتی را که دارای شبکه است انتخاب کنید. اکنون روی Mobile networks ضربه بزنید.
انتخاب خودکار شبکه را خاموش کنید. روی Next کلیک کنید. حالا سیم کارتی که مشکل اتصال دارد را انتخاب کنید. حالا به تنظیمات و قسمت سیم کارت ها و شبکه های موبایل برگردید. روی Data Roaming ضربه بزنید و Always را انتخاب کنید.
حالا پنل اعلان ها را باز کنید و روی Sign in on network problem کلیک کنید. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.
حل مشکل Sign in To Network رایتل و… با آپدیت کردن سیستم عامل
ممکن است نیاز باشد گوشی خود را به روزرانی کنید. برا این کار وارد تنظیمات شوید. سپس به Advanced Settings بروید و System Update را پیدا کنید. در این بخش می توانید ببینید آپدیتی وجود دارد یا خیر. اگر وجود دارد، روی آن بزنید و صبر کنید به روز رسانی تمام شود.
با تنظیم APN مشکل ورود به شبکه را برطرف کنید
برای استفاده از این روش، به تنظیمات بروید. سپس به Network and Internet یا Connections بروید. روی شبکه موبایل ضربه بزنید.
به قسمت Advanced رفته و روی Access Point Names کلیک کنید.
حالا روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. New APN را انتخاب کنید.
سپس APN جدیدی را که مخصوص سیم کارت شما است وارد کنید یا مورد مرتبط با سیم کارت خود را از لیست موجود انتخاب کنید.
پس از ورود به APN یا انتخاب آن، روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. ذخیره را انتخاب کنید.
در صورت نیاز به ایجاد تغییرات می توانید بر روی موردی که باید تغییر کند کلیک کنید و سپس داده های جدید را وارد کنید. اگر امکان وارد کردن APN جدید وجود ندارد. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و Add APN را انتخاب کنید. حالا جزئیات را وارد کرده و در پایان روی save کلیک کنید.