چجوری مشکل برنامه ایرانسل من را حل کنیم؟
چجوری مشکل برنامه ایرانسل من را حل کنیم؟ ایرانسل من بهترین نرم افزاری است که می توانید به کمک آن از تمام خدمات سیمکارت ایرانسل استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است اما گاهی ممکن است با خطاهایی مواجه شوید و نتوانید با آن کار کنید. در این مقاله از سرچینجا عواملی که باعث این خطاها می شوند را بررسی کردهایم و راهحلهای آنها را در اختیارتان قرار دادهایم.
چجوری مشکل برنامه ایرانسل من را حل کنیم؟
ارور گرفتن در نرم افزار ایرانسل من دلایل مختلفی دارد مثل پر بود حافظه گوشی ، پایدار نبودن اینترنت ، استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی ، آپدیت نبودن نرم افزار و …. که ما در ادامه راه کارهایی برای حل این مشکلات ارائه خواهیم داد، در ادامه همراه رایانه کمک باشید.
نکته : برخی از مراحلی که در تنظیمات گوشی برای حل مشکل نرم افزار مای ایرانسل میگوییم ممکن است دقیقا با مراحلی که در گوشی شما وجود دارد یکسان نباشد ، از آنجایی که گوشی های اندرویدی در نسخه های مختلفی در بازار ارائه شده اند ما سعی بر این داشتیم که توضیحات را بر اساس نسخه های رایج در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در هر قسمتی از مراحل گفته شده متوجه شدین، عینا گزینه ها با گوشی شما یکسان نیست به دنبال گزینه گفته شده در تنظیمات گوشی بگردین با شباهت های توضیحات میتوانید مسیر درست را پیدا کنید و تنظیمات را به گونه ای که گفته شده انجام دهید.
در صورتی که نیاز به مشاوره تلفنی برای حل مشکل باز نشدن ایرانسل من my irancell دارید کافیه با شماره 9099071540 از طریق تمامی خطوط تلفن ثابت سراسر ایران تماس بگیرید ما در کوتاه ترین زمان مشکل شما را رفع خواهیم کرد، همچنین اگر قصد تماس با ما از طریق موبایل را داشته باشید شماره 0217129 در اختیار شما قرار دارد.
برای حل مشکل در ایرانسل من گوشی خود را ری استارت کنید
بسیاری از مواقع ری استارت کردن گوشی کار بسیار ساده ای به نظر می آید در صورتی که در عین حال که بسیار سادس اما کاربردی است ، برخی مواقع ممکن است نرم افزارهایی در پس زمینه در حال اجرا باشد و جلو دسترسی نرم افزار خاصی را برای اجرای درست بگیرد، که با ری استارت کردن این نرم افزارها بسته خواهد شد و مشکل شما نیز داخل یک نرم افزار خاص برطرف می شود.
رفع خطا ایرانسل من با خاموش کردن فیلتر شکن!
خیلی از مواقع مشکل باز نشدن مای ایرانسل استفاده از فیلتر شکن است و یا به عبارتی نرم افزار های تغییر آی پی، چرا که این نرم افزارها مانند نرم افزار های بانک ، همراه اول و ایرانسل معمولا بر روی هاست های ایرانی قرار دارند بنابراین زمانی که شما با فیلتر شکن به این نرم افزارها متصل میشوید در واقع شما با یک آی پی خارج از کشور در حال اتصال به ایرانسل من در هاستینگ ایران هستید و از آنجایی که ممکن است دسترسی های آی پی های خارج از کشور در این نرم افزار بسته شده باشد شما با مشکل باز نشدن برنامه ایرانسل من رو به رو خواهید شد، بنابراین فیلتر شکن خود را خاموش کنید، گوشی خود را یک بار ری استارت کنید و مجدد بررسی کنید
برای حل مشکل باز نشدن my Irancell نرم افزار را آپدیت کنید
یک نرم افزار برای رفع باگ های امنیتی و یا اضافه کردن ویژگی های جدید معمولا آپدیت هایی را ارائه میدهد و در بیشتر مواقع جلو باز شدن نسخه قبلی ( در صورتی که مورد یک مسئله امنیتی باشد ) گرفته میشود بنابراین شما به عنوان کاربر این اپلیکیشن لازم است ابتدا نرم افزار خود را آپدیت کنید سپس میتوانید به راحتی آن را باز کنید، بنابراین ابتدا نرم افزار my Irancell را آپدیت کنید و پس از آن دوباره وارد نرم افزارشوید.
برای حل مشکل ورود به برنامه ایرانسل از نسخه وب استفاده کنید
یکی از اختیاراتی که در استفاده از برنامه ایرانسل داریم این است که هم میتوانیم از نسخه تحت وب این نرم افزار استفاده کنیم و هم میتوانیم نرم افزار آن را بر روی گوشی خود نصب کنیم. اما برای مواقعی که با برنامه مشکل داریم میتوانیم به صورت موقت از نسخه تحت وب آن استفاده کنیم برای اینکار وارد صفحه مربوطه در سایت ایرانسل من میشویم و پس از وارد کردن شماره تلفن خود را وارد میکنیم و مراحل ورود و ثبت نام در سایت ایرانسل را طی میکنیم با اینکار میتوانیم از نسخه وب برنامه ایرانسل استفاده میکنیم.
حافظه داخلی گوشی را خالی کنید
یکی از مواردی که باعث میشود نرم افزار مای ایرانسل باز نشود پر بودن فضای گوشی است ، بهتر است فضای داخلی گوشی خود را خالی کنید برای اینکار از نرم افزار file explorer استفاده کنید فایل های سنگین را پاک کنید و کش نرم افزار ها را از داخل نرم افزار حذف کنید دوباره نرم افزار را بررسی کنید احتمالا مشکل بازنشدن ایرانسل من حل شده است.
حذف و نصب مجدد نرم افزار ایرانسل من
یکی دیگر از راه هایی که میتواند مشکل شما را در باز نشدن نرم افزار ایرانسل من حل کند این است که نرم افزار را به صورت کامل از داخل گوشی خود حذف کنید و مجدد نصب کنید ، با اینکار کل دیتای نرم افزار حذف میشود و نسخه جدید مجدد بر روی گوشی نصب میشود ، نکته این است که ممکن است شما نسخه آخر را داشته باشید اما باز هم این نسخه را حذف کنید و مجدد نصب کنید. برای حذف کردن این برنامه مسیر زیر را طی میکنیم.
- ابتدا وارد تنظیمات دستگاه خود میشویم
- به دنبال مدیریت برنامه ها و یا app میگردیم و وارد تنظیمات مدیریت نرم افزارهای خود شوید
- حالا نرم افزار ایرانسل را پیدا کنید بر روی آن ضربه بزنیدو گزینه uninstall را انتخاب کنید
- مجدد تلاش کنید و این نرم افزار را نصب کنید.
حل مشکل ورود به نرم افزار ایرانسل من با وارد نکردن صفر
برخی از کاربران در ورود به این نرم افزار مشکل دارند که مشکل آنها معمولا با وارد نکردن صفر ابتدای شماره ی ایرانسل مورد نظر حل می شود، اگر هر چه تلاش می کنید صفحه ورود به نرم افزار قفل است و بعد از وارد کردن شماره نمی توانید وارد برنامه شوید ، شماره خود را بدون صبر وارد کنید خواهید دید که نرم افزار برای شما کد تایید را ارسال می کند و باز می شود.
نرم افزار های بلاک کننده تماس را حذف کنید
برنامه های که تماس های شما را بلاک می کنند می توانند جلو باز شدن اپلیکیشن ایرانسل من را نیز بگیرند، این نرم افزار ها معمولا جلو دریافت پیام هایی از شماره های ناشناس را می گیرند بنابراین ممکن است ایرانسل نتواند به شما پیام تایید ارسال کند تا نرم افزار ایرانسل من باز شود، لیست برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود را بررسی کنید اگر چنین نرم افزارهایی دارید حتما آنها را حذف کنید .
حل مشکل اختلال در ایرانسل من با آپدیت ساعت
برای باز کردن نرم افزار ایرانسل من حتما باید ساعت گوشی به درستی تنظیم باشد برای اینکار به بخش تنظیمات و یا setting می رویم گزینه ، Date & Time را انتخاب می کنیم حالا گزینه Automatic Date & Time ضربه می زنیم، سپس گزینه Automatic Time Zone را انتخاب می کنید تا به صورت اتومات تنظیمات ساعت گوشی ما انجام شود.
ارتباط با پشتیبانی ایرانسل
اگر هیچ کدام از راه هایی که در بالا گفته شد به شما کمک نکرد و مشکل همچنان پا برجا بود که البته بعدی میدونم تا به اینجا مشکل شما بر طرف نشده بهتره یک تماس با کارشناسان ما بگیرید برای تماس با ما کافیه از طریق تلفن های ثابت شماره 909907154 را شماره گیری کنید و یا از طریق موبایل شماره 0217129 را شماره گیری کنید
همچنین اگر قصد ارتباط با پشتیبانی ایرانسل را داشته باشید میتوانید به آدرس ایمیل ارسال کنید و یا از طریق ربات برنامه گپ به آدرس با پشتیبانی در ارتباط باشید و یا با شماره تماس 700 از خطوط ایرانسل و با شماره تماس ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از خطوط غیر از ایرانسل تماس حاصل فرمایید.