چطوری توی ایستگاه‌های مترو تهران غرفه اجاره کنیم؟

چطوری توی ایستگاه‌های مترو تهران غرفه اجاره کنیم؟ ایستگاه‌های مترو یکی از پرترددترین اماکن در تهران محسوب می‌شوند، بنابراین محل مناسبی برای کسب و کار هستند. شما می توانید با اجاره‌ی غرفه در یکی از ایستگاه‌های مترو، کسب و کار خود را شروع کنید و در کمترین زمان به بیشترین مشتری دست پیدا کنید. در این مقاله از سرچینجا نحوه اجاره غرفه در مترو را شرح داده‌ایم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چطوری توی ایستگاه‌های مترو تهران غرفه اجاره کنیم؟

بسیاری از افراد و کاسبان تمایل دارند تا غرفه ای را در یکی از ایستگاه های مترو تهران اجاره کرده و به فروش محصولات خود بپردازند. اما روال این کار را نمی دانند. به همین دلیل نیز ما در این مقاله به بررسی کامل نحوه اجاره غرفه در مترو تهران پرداخته ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت غرفه ها در ایستگاه های مترو

هر یک از این غرفه ها، بنا بر موقعیت مکانی که دارند اجاره متفاوتی را پرداخت می کنند. برای مثال، اگر غرفه ای در نزدیکی ورودی باشد، به دلیل رفت و آمد بیشتر، اجاره بالاتری هم دارد و غرفه هایی که در مسیر کم ترددی قرار گرفته اند، اجاری پایین تری را پرداخت می کنند. البته لازم به ذکر است که همه نقاط مترو بسیار پر تردد است و روزانه مسافران زیادی در این شهر زیر زمینی تردد می کنند.

گزارش های میدانی در ایستگاه مترو بهارستان، حکایت از آن دارد که هر غرفه را با مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه تحویل متقاضی می دهند. درواقع کسی که این غرفه را اجاره می کند باید بتواند در طول ماه درآمد بالایی را کسب کند تا بتواند ۲۵ میلیون از سود خود را اجاره بدهد. با پرس و جوهای فراوانی که در این ایستگاه صورت گرفت، متوجه شدیم که این غرفه ها برای فروش خشکبار. پاستیل، شکلات و لواشک. کادویی و دکوری. پوشاک. کیف و کفش و محصولات چرمی. عطاری. صنایع دستی. سوغات خوراکی شهرستان ها مناسب است و اکثر مسافران این کالاها را بیشتر می پسندند.

فرم تقاضای اجاره غرفه در مترو

بعد از آگاهی از شرایط و در صورتی که تمایل داشتید غرفه ای را اجاره کنید، لازم است تا فرم هایی که برای این منظور توسط سازمان بهره‌برداری مترو تهران آماده شده اند را تهیه کرده و آن ها را به صورت کامل پر کنید. این فرم ها در وب سایت بهره‌برداری مترو موجود بوده و به راحتی قابل دسترس هستند.

این فرم ها شامل موارد زیر می باشند:

  • فرم درخواست اجاره غرفه
  • فرم تایید هویت شرکت کننده
  • فرم قرارداد اجاره
  • فرم ثبت اطلاعات مالی
  • فرم ارزیابی ایمنی و ریسک
  • فرم تایید مفاد قوانین نمایشگاه
  • فرم درخواست امکانات و خدمات اضافی

 مدارک لازم برای اجاره غرفه در مترو 

بعد از پر کردن فرم ها لازم است تا آن ها را همراه با مدارک و اسناد خواسته شده به سازمان بهره‌برداری از مترو تحویل دهید. اسناد و مدارکی که برای این کار از شما درخواست می شود، عبارت اند از:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • جواز کسب
  • آخرین فیش حقوقی
  • گواهی سوء پیشینه
  • مدارک مربوط به ثبت شرکت (در صورت نیاز)

توجه داشته باشید که بسته به شرایط هر فرد و کسب و کاری که در غرفه مترو می خواهد شروع کند، ممکن است مدارک دیگری نیز از سوی سازمان درخواست شود. به همین دلیل علاوه بر تهیه این مدارک، بایستی تمام اسناد مد نظر را از طریق خود وب سایت سازمان مشاهده کرده و مدارک را به طور کامل و بدون نقض در اختیار آن ها قرار دهید.

کلام آخر

اجاره غرفه در مترو تهران فرایند چالش برانگیز و وقت گیری است. اما شما می توانید با انجام کار های گفته شده در این مقاله، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، یک غرفه را در یکی از ایستگاه های مترو شهر تهران اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا